Es busquen (tant professionals com amateurs) fotògrafs, dibuixants, il·lustradors i gent aficionada al muntatge que tingui entre els seus treballs alguna cosa que tingui a veure amb els Amics, per començar a "aglutinar-los" a la seva pàgina corresponent... envieu-nos un mail a: lesamiguesdelsamics(arroba)gmail.com, o deixeu-nos un comentari.

dimarts, 19 d’octubre del 2010

Una xafardera sincera.

Aquest cop no ens ho ha enviat ningú, ens ho hem trobat, 
la Laura Agustí que és Estudiant de Realització Audiovisual i multimèdia a l'ERAM (UdG) i guionista i fotògrafa aficionada (la foto de l'esquerra és seva), parla breument dels Amics en el seu blog en un post sobre tornar a començar i trobar-se aliats microscopis anomenats cançons que viuen en ipods, mp3 i iphones. El seu blog és: http://sincerament.com 

En veritat, fa temps que conec als Amics de les Arts. Havia escoltat algunes cançons, però com tothom, allò que les sents de fons i no hi pares atenció. Un dia, vaig decidir baixar-me el Spotify, i em va donar per buscar-los. I em van agradar. Em van agradar bastant. Aquella música era força diferent de la que estava acostumada a escoltar. I ara m’hi he enganxat. M’encanta que es produeixin els videoclips ells mateixos i que pengin videos making-off al Youtube. Són uns cracks. Jo de gran, vull ser com ells!

Això ha estat un petit furt, però recordem que si en teniu ganes, podeu explicar-nos la vostra història de com vau començar a escoltar els Amics o qualsevol cosa que volgueu expressar en relació amb ells escrivint un mail a: lesamiguesdelsamics@gmail.com, amb assumpte XAFARDER.