Es busquen (tant professionals com amateurs) fotògrafs, dibuixants, il·lustradors i gent aficionada al muntatge que tingui entre els seus treballs alguna cosa que tingui a veure amb els Amics, per començar a "aglutinar-los" a la seva pàgina corresponent... envieu-nos un mail a: lesamiguesdelsamics(arroba)gmail.com, o deixeu-nos un comentari.

dilluns, 20 de setembre del 2010

Rumieu-hi! Un xafarder llegeix el xuriguera...

Bonjour amis!

Com ja vam anticipar amb un comentari al blog dels Amics, tenim una nova secció!!

Després de molt donar-hi voltes li hem posat de títol:

"un xafarder llegeix el xuriguera"


Que què té a veure? Doncs evidentment, perquè va de xafardejar les vostres vivències, i d'utilitzar força el xuriguera per conjugar bé els verbs!

Ens explicarem millor:

Tenim moltes moltes ganes de saber, quina va ser la primera cançó que vau escoltar, què us va fer sentir, què en vau pensar, com us vau anar aficionant a les seves cançons... Si us va agradar, si no...

Envieunos-les a: lesamiguesdelsamics@gmail.com amb l'assumpte: XAFARDER

A mida que ens vagin arribant les anirem publicant, de moment us deixem amb el primer exemple que va ser un comentari que la Mireia va deixar al blog arrel del Premi Cerverí a la Millor Lletra de Cançó per "Reykjavic":
"Quan vaig sentir per primera vegada el disc, la cançó que em va frepar més d’entrada, va ser Reykjavík, i no podia parar d’escoltar-la: a l’ipod, al cotxe, etc. I posteriorment em vaig anar enganxant a la resta de cançons: la 2ª va ser Jean Luc i curiosament la última L’home que treballa fent de Gos.
En canvi en aquests moments m’apassionen totes les del disc i les dels altres discs que teniu, però sempre recordo (amb tots els discs) quin és el procés d’apassionament amb les cançons d’un disc nou que em compro. Per això me’n alegro que el Cerverí sigui per Reykjavík!
Però bé, Reykjavík m’encanta per la lletra i per la música, però sobretot per les múltiples referències a elements de la nostra generació. I si, jo també tinc els Tintins a un lloc preferencial de la casa!
Així doncs, enhorabona pel premi i gràcies per penjar els vídeos de l’Entrevista amb el Capitan al bloc. Com més coses sabem de vosaltres… més en volem saber!
Visca Catalunya i visca Reykjavík!"