Es busquen (tant professionals com amateurs) fotògrafs, dibuixants, il·lustradors i gent aficionada al muntatge que tingui entre els seus treballs alguna cosa que tingui a veure amb els Amics, per començar a "aglutinar-los" a la seva pàgina corresponent... envieu-nos un mail a: lesamiguesdelsamics(arroba)gmail.com, o deixeu-nos un comentari.

dijous, 30 de setembre del 2010

Racó cibernètic d'en Ciscu

En Ciscu Sola ens escriu passant-nos la informació del seu blog i ens explica que el títol d'aquest és un clar homenatge als amics, ja que el blog es diu Catalonautes. Aquest és un link directe als posts que tracten sobre els Amics, però recomanem tot el blog perquè és molt interessant!


Aquest és el seu blog, en el que es presenta així:

Benvolgudes/ts,
Catalonautes és un bloc sense cap tipus de pretensió i amb un nom poc original, ja que el nom és un furt dels tremendus Els Amics de les Arts, en part, culpables de la meva incursió al món dels Blocs.
Catalonautes no té cap temàtica concreta, és un BLOC de notes on vull escriure coses que em passen pel cap, coses que m’agraden molt i d’altres no tant o gens.
Catalonautes no vol ofendre ni molestar a ningú, només expressar el que sent i pensa del món, del país, del Barça, de la música, del circ, …
6Q (Ciscu Solà)

Aprofitem per penjar una prova de que l'home que treballa fent de gos existeix! No li agrada que li facin bromes... És un curt d'en Joan Enric i en Victor Correas, que es diu Manualidades.



I jo personalment, la Violant, he de dir que m'ha fet molta molta angúnia i no menjaré mai més quicos dels bars!!!