Es busquen (tant professionals com amateurs) fotògrafs, dibuixants, il·lustradors i gent aficionada al muntatge que tingui entre els seus treballs alguna cosa que tingui a veure amb els Amics, per començar a "aglutinar-los" a la seva pàgina corresponent... envieu-nos un mail a: lesamiguesdelsamics(arroba)gmail.com, o deixeu-nos un comentari.

dilluns, 4 d’octubre del 2010

Una xafardera!!

La Marta també ens envia la seva crònica Xafardera, gràcies Marta!

Us recordem la direcció del seu blog, amb tota mena de continguts: http://iloveamicsdelesarts.blogspot.com


Jo abans de escoltar els amics de les arts,escoltava els Manel, era el meu grup preferit però va ser escoltar les primeres cançons i anar a un concert seu i es van tancar a fer el disc. Després el meu germà va trobar els amics de les arts jo els vaig escoltar i no m'agradaven massa, pèro al veure els videoclips de L'home què treballa fent de gos i el de A vegades i també els videos de els amics a la platja i els amics van cap  a l'estudi, em vaig  enamorar d'ells i em vaig possar a escoltar totes les seves cançons i cada cop m'agradaven més. Sobretot les meves preferides són: Armengol, Per mars i muntanyes, Reykjavík, L'Home que treballa fent de gos, A Vegades, Jean-Luqc i Un Dissabte Qualsevol. Ara ells per mi són una gran part de la meva vida. La resta ja la coneixeu com vaig anar al primer concert,com els vaig coneixer personalment,quan els hi viag regalar les samarretes.Ara ja en porto 3 de concerts i espero arribar als 5 abans de què s'acabi la gira perquè ells s'ho mereixen tot.
Mitjons petons i americanes 
Marta